Kiiresti kasvav robotite müüja jõudis märkimisväärse tähiseni, kui klientide arv ületas 10 000 piiri ning Schbot avas oma 8. poe Tammsaare Ärikeskuses. Esimese poe avasime 2019 septembris Rocca Al Mare keskuses. Täpselt 2 aastat hiljem avasime oma järjestikuse kaheksanda poe ajal mil tavapoed käisid kinni ja lahti. See oligi ühest küljest väga riskantne ning samal ajal ka põnev. Loomulikult oli risk kaalutletud ja läbi mõeldud kuid aeg, mil seda teha oli tormiline kuid täna võime öelda, et see oli kõike seda väärt!

Schbot Roboticsi juhatuse liikme Maarius Tiitsi sõnul on edu aluseks usaldus ja ambitsioon. “Iga eduka ettevõtmise taga on head inimesed. Meie inimesed, tänu kellele oleme suutnud nii kiiresti kasvada, on kliendid, töötajad ja partnerid. Need on kolm peamist tugisammast, kellele toetudes saame ehitada parimat tulevikku suunatud poodi,” ütles Tiits.

Me oleme 2 aastaga loonud Eestis midagi sellist mida varem tehtud pole. Avasime Eesti suurimate kaubanduskeskuste aatriumites kaasaegsed ja avatud müügipunktid, kus saab koduroboteid igapäevaselt vaadata, testida ja katsetada. Klientidele on see suur lisaväärtus sest tavapoodides see reeglina võimalik ei ole kuna enamasti on tooted ainult näidistena välja pandud. Lisaks oleme töötajad välja koolitanud tõelisteks robootikaekspertideks.

Ta lisas, et eriti rõõmustav on näha kliente üle kogu maailma. “Kaasaegsed digilahendused võimaldavad meil olla seal, kus on meie kliendid. Inimesed hindavad seda, et neil on võimalus tellida tooteid mõne minutiga, olenemata asukohast ja kellaajast. See toob meile kliente kõikjalt üle maailma.”

Üks olulisimaid eesmärke on Schbotil olnud ka oma aja väärtustamise edendamine, puhtamate kodude ja kontorite loomine. Inimene ei pea kõike ise tegema vaid saab otsustada kuhu ta oma aja ja energia suunab.

Noored tahavad meile tööle tulla sest neid kõnetab robootika ning meie innovaatliline lähenemine toodete esitlemisele. Lisaks kogu maailm järjest enam liigub ka automaatiseerimise ja digitaliseerimise peale.

Saame oma klientide üle väga uhked olla, sest nende huvi aja ja raha säästmise osas on suurenenud. Samal ajal on ka kodu puhtus viiruste ajal järjest olulisem.

Lisaks oleme teinud koostöid paljudes projektides gigantsete ettevõtetega. Näiteks Maxima Eesti tarbijamängus loodi üle Eestiline kampaania, mis oli ühtaegu nähtav nii teles, tänavatel, digis kui ka raadios. Selle koostöö tulemusena said püstitatud eesmärgid ületatud mõlemal osapoolel.

2021 osalesime ka oma meeskonnaga SEB kasvuprogrammis kuhu pääseb iga aasta vaid 15 kasvupotentsiaaliga ettevõtet. Selle tulemusena võtsime eesmärgiks Saksamaa turule sisenemise. Tegime programmi raames ka 1000 Saksamaa elanikuga küsitluse kus joonistus välja, et ca 63% elanikest ei oma veel robottolmuimejaid. Uurisime ka, et millise hinnaklassiga roboteid nad soovivad. Üle 50% vastajatest arvas, et hea robot jääb hinnaklassi 500-700€. Sellises sklaalas on meil ka endal robotite hinnad.

Tiitsi hinnangul on need märgid sellest, et Schbot liigub õiges suunas ja nende teod kõnetavad inimesi. “Täna oleme Eestis suuruselt number 1 robotipoekett- seega kombinatsioon parimatest kodurobotitest, parimast teenindusest, parimatest töötajatest ja parimatest klientidest on Eesti suurima robotite müüja edu saladus”