Menu

Korduma kippuvad küsimused

Kes toob mulle paki?

Me kasutame pakkide saatmiseks Omniva ja DHL kullerteenuseid

Kui kaua kulub paki kohaletoimetamiseks?

Kui tellimusega on kõik korras, siis pakk pannakse teele teile samal päeval.

Pakk tuuakse teile koju umbes kahe päevaga.

Esitasin reedel järgmise päeva kohaletoimetamise tellimuse, miks ma sain selle alles teisipäeval?

Meie kontor on avatud esmaspäevast reedeni kella 16.00. Kõiki pärast kella 16.00 tehtud tellimused pannakse teele järgmisel tööpäeval.
Nädalavahetustel meie kontor on kinni..

Ma pole saanud kinnitus meili / e-posti tellimuse kinnitust?

Pange tähele, et teie tellimuse saatmisel saadetakse teile automaatne e-kiri määratud e-posti aadressile. Palun kontrollige kõiki kaustu, sh rämpsu, kuna need pärinevad noreply e-posti aadressilt. Veendumaks, et meilid teieni jõuavad, lisage oma turvaliste saatjate loendisse domeen schbot.com.

Kas mul on võimalik saada kätte oma tellimus kohalikust müügipunktist??

Jah, pakile on võimalik järgi minna kohalikku müügipunkti, aga selleks palume teil meiega ühendust võtta.

Kas toimetate pakke klientidele ka nädalavahetustel?

Ei, praegu ei paku meie kullerettevõte teenust nädalavahetustel kohaletoimetamiseks.

Kas ma saan oma pakki jälgida?

Jälgimiskoodi saamiseks palun võtke meiega ühendust, reeglina pakk jõuab teieni kahe päevaga.

Kas keegi teine saab minu paki minu eest vastu võtta?

Jah, see ei pea olema tellimuse tegija. Palun võtke meiega ennem ühendust, et teaksime kellele pakk väljastada.

Olen uus, kuidas tellida?

Schbot Roboticsis näeme palju vaeva, et teie ostukogemus oleks võimalikult lihtne ja turvaline.
Välja valitud toode tuleb panna ostukorvi ja sealt on võimalik edasi minna maksma.

Kui tekib probleeme või on küsimusi võtke julgelt meiega ühendust.

Kas veebis tellimine on ohutu?

Jah, me kasutame teie andmete kaitsmiseks tööstusharu standardset SSL-krüpteerimist. Potentsiaalselt tundlik teave, nagu teie nimi, aadress ja kaardi üksikasjad, on kodeeritud, nii et neid saab lugeda ainult turvalises serveris.

Milliseid krediitkaarte aktsepteerite?

Praegu aktsepteerime järgmisi krediitkaarte veebisaidil www.schbot.ee, meie jaekauplustes ja telefonitellimustel – Mastercard, VISA,

Internetipoes on võimalik tasuda ka eesti pankade pangalingiga

Kas ma saan kasutada mõnda muud makseviisi?

Jah, meie lehel saab maksta krediitkaardiga, makselingiga, paypaliga ja ülekandega.

Millal minu kaardilt tellimuse eest tasu võetakse?

Meie maksesüsteemi olemuse tõttu võetakse kaardilt raha kohe pärast tellimuse esitamist kogu tellimuse summas.

Kas ma saan toote kohta rohkem teavet?

Jah, kui teil on täpsustavaid küsimusi, siis võtke meiega ühendust

Kas ma saan telefoni teel tellimuse teha?

Jah, saate teha tellimuse läbi telefoni ja saadame arve meiliga, tellimus pannakse teele siis kui arve on tasutud.

Kuidas kontrollida, kas mõni toode on laos?

Kui toodet on veebis võimalik tellida, tähendab see, et see on laos olemas. Veebisait näitab selgelt toote olekut.
Kuid aeg-ajalt ja eriti mõnede meie populaarsemate kaupade puhul võib nii kaupluses kui ka veebis toimuva suure müügi tõttu olla mõningaid lahknevusi. Teavitame teid esimesel võimalusel e-posti teel, kui toode on otsas.
Kui soovite siiski teada, kas toodet on laos, võtke meiega ühendust e-posti teel või telefonil.

Kuidas ma tean, kas minu tellimus õnnestus?

Tellimuse kättesaamise kinnituseks saate meie poolt saadetud automaatse e-kirja.

Ostetud kaup on nüüd allahindlusega müügis, kas ma saan vahe tagasi küsida?

Veebifirmana muutuvad meie hinnad vastavalt suundumustele, klientide nõudlusele ja varude kättesaadavusele, seetõttu ei saa me hinnaerinevust tagasi maksta.

Kus on minu tellimus?

Enamik meie tarneid saadetakse Omniva ja DHL-i kaudu. Kui soovite jälgimiskoodi, siis võtke meiega julgelt ühendust.

Kuidas ma saan kaebuse esitada?

Harva tekib olukordi, kui teeme vea, kuid kliendi aus tagasiside on alati teretulnud. Võta meiega ühendust ning üheskoos leiame probleemile parima lahenduse!

Kas tellimust on võimalik muuta või tühistada?

Tellimuse muudatuste või tühistamise korral helistage meile kohe pärast tellimuse esitamist.

Kas ma saan oma tellimuse oleku kohta infot?

Tellimuse oleku kohta saate infot, kontrollides tellimust jaotises Minu konto. Sellele alale pääsemiseks peate [sisse logima]

Kuidas toode tagastada?

Robotit saate tagastada kohapeal meie kontoris A.H Tammsaare tee 47, kus me teostame robotile tehnilise kontorilli, ja vaatame et see vastaks tagastusnõuetele. Oluline teada, et tagastamisel peab toode olema kasutamata.

Kas saate kinnitada, et olete minu tagastuse kätte saanud?

Meie eesmärk on tagastatud toodete ülevaatus ära teha 5-7 tööpäeva jooksul pärast nende kättesaamist. Kui tagastusprotsess on lõppenud, teavitatakse teid sellest e-posti teel.
Kui teil on tagastamise kohta küsimusi, võtke palun ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga e-posti või telefoni teel

Kui kaua läheb aega, kuni raha tagasi saan?

Kui oleme teie esemed tagasi saanud, kontrollib ja tagastab meie tagastusosakond kauba. Kui meie tagastusosakond on seda teinud, luuakse meie süsteemis automaatne tagasimakse. See protsess võtab tavaliselt 5–7 tööpäeva. Toodete tagastamisel lisage palun tootega kaasa oma arve, ilma selleta võib see teie tagasimakset edasi lükata.

Mida teha, kui olen saanud kahjustatud eseme?

Loodame Schboti meeskonnaga, et olete oma ostudega rahul. Oleme väga ettevaatlikud kauba kõrgeima kvaliteediga saatmisel, kuid teame, et mõnikord võivad asjad valesti minna ja peate võib-olla kauba tagastama. Palun järgige järgmist protseduuri: me vajame, et meile saadetaks pilt, mis kajastaks kõiki tekitatud kahjustusi. Palun saatke see e-posti aadressile service@schbot.com. Lisage kindlasti oma viitenumber, oma arve koopia ja paki pilt, kuhu saite selle.

Kes tasub tagastatava kauba postikulu?

Saatmiskulud kannab klient.

Kui ülaltoodud materjalid teid ei aidanud,
võtke meiega julgelt ühendust.

X