Schbot Robotics, Eesti juhtiv robotite müüja, tähistas hiljuti märkimisväärset saavutust: kahe aasta jooksul avas ettevõte Eestis kaheksa poodi ja ületas 10 000 kliendi piiri. Uusim müügipunkt avati Tammsaare Ärikeskuses, lõpetades edukalt tempoka laienemise perioodi, mis algas 2019. aasta septembris Rocca Al Mare keskuses.
Innovaatiline lähenemine müügikohtadele
Schbot Roboticsi juhatuse liikme Maarius Tiitsi sõnul on kiire kasvu aluseks olnud julged ja läbimõeldud otsused. “Avasime oma müügipunktid suurimate kaubanduskeskuste aatriumites, võimaldades klientidel koduroboteid vaadata, testida ja katsetada. See on midagi, mida traditsioonilised jaemüügipoed sageli ei paku,” sõnas Tiits.
See kaasaegne ja kliendikeskne lähenemine on suurendanud ettevõtte nähtavust ja usaldusväärsust. Lisaks on Schboti töötajad läbinud põhjaliku koolituse, et olla tõelised robootikaeksperdid, kes saavad pakkuda väärtuslikku nõu igale külastajale.
Globaalse kliendibaasi kasv
Schboti edu pole piirdunud ainult Eesti piiridega. Digilahenduste kasutamine on võimaldanud ettevõttel jõuda klientideni üle maailma. “Meie veebipood ja digiplatvormid on kujundanud meid rahvusvaheliseks brändiks. Klientide ostude sooritamine mõne minutiga olenemata ajast või asukohast on muutunud uueks standardiks,” lisas Tiits.
Uuendused ja edulood
Schboti eesmärk pole ainult robotite müümine, vaid ka inimeste aja väärtustamine. Kodurobotid aitavad luua puhtamaid kodusid ja kontoreid, võimaldades inimestel keskenduda tähtsamatele asjadele. Viirusepandeemia ajal on nõudlus kodupuhastusrobotite järele märkimisväärselt kasvanud.
Lisaks robotitele on Schbot teinud suuri samme koostöös ettevõtetega. Näiteks korraldas Schbot Maxima Eesti tarbijamängu, mis oli nähtav kõikjal – teles, raadios, digikanalites ja tänavatel. Tiitsi sõnul ületas see kampaania mõlema osapoole eesmärgid.
Tulevik ja rahvusvaheline laienemine
- aastal osales Schbot Robotics SEB kasvuprogrammis, kuhu valiti vaid 15 kiiresti kasvavat ettevõtet. Selle programmi raames tegi Schbot uuringu Saksamaa turu kohta, kus selgus, et 63% Saksamaa elanikest ei oma veel robottolmuimejaid, kuid enam kui 50% eelistaks roboteid hinnaklassis 500–700 eurot. See kattub Schboti toodete hinnapoliitikaga, andes tugeva aluse rahvusvaheliseks laienemiseks.
Edu saladus
Schbot Roboticsi teekond kaheksa poe avamiseni Eestis põhineb tugevate aluste kombinatsioonil: parimad tooted, suurepärane klienditeenindus, pühendunud meeskond ja lojaalne kliendibaas. “Oleme uhked olla Eesti suurim robotite müüja. Kombinatsioon parimast kvaliteedist, teenindusest ja töötajatest on meie edu võti,” ütles Tiits.