Me kasutame pakkide saatmiseks Omniva ja DHL kullerteenuseid
Kui tellimusega on kõik korras, siis pakk pannakse teele teile samal päeval.
Pakk tuuakse teile koju umbes kahe päevaga.
Meie kontor on avatud esmaspäevast reedeni kella 16.00. Kõiki pärast kella 16.00 tehtud tellimused pannakse teele järgmisel tööpäeval.
Nädalavahetustel meie kontor on kinni..
Pange tähele, et teie tellimuse saatmisel saadetakse teile automaatne e-kiri määratud e-posti aadressile. Palun kontrollige kõiki kaustu, sh rämpsu, kuna need pärinevad noreply e-posti aadressilt. Veendumaks, et meilid teieni jõuavad, lisage oma turvaliste saatjate loendisse domeen schbot.com.
Jah, pakile on võimalik järgi minna kohalikku müügipunkti, aga selleks palume teil meiega ühendust võtta.
Ei, praegu ei paku meie kullerettevõte teenust nädalavahetustel kohaletoimetamiseks.
Jälgimiskoodi saamiseks palun võtke meiega ühendust, reeglina pakk jõuab teieni kahe päevaga.
Jah, see ei pea olema tellimuse tegija. Palun võtke meiega ennem ühendust, et teaksime kellele pakk väljastada.
Schbot Roboticsis näeme palju vaeva, et teie ostukogemus oleks võimalikult lihtne ja turvaline.
Välja valitud toode tuleb panna ostukorvi ja sealt on võimalik edasi minna maksma.
Kui tekib probleeme või on küsimusi võtke julgelt meiega ühendust.
Jah, me kasutame teie andmete kaitsmiseks tööstusharu standardset SSL-krüpteerimist. Potentsiaalselt tundlik teave, nagu teie nimi, aadress ja kaardi üksikasjad, on kodeeritud, nii et neid saab lugeda ainult turvalises serveris.
Praegu aktsepteerime järgmisi krediitkaarte veebisaidil www.schbot.ee, meie jaekauplustes ja telefonitellimustel – Mastercard, VISA,
Internetipoes on võimalik tasuda ka eesti pankade pangalingiga
Jah, meie lehel saab maksta krediitkaardiga, makselingiga, paypaliga ja ülekandega.
Meie maksesüsteemi olemuse tõttu võetakse kaardilt raha kohe pärast tellimuse esitamist kogu tellimuse summas.
Jah, kui teil on täpsustavaid küsimusi, siis võtke meiega ühendust
Jah, saate teha tellimuse läbi telefoni ja saadame arve meiliga, tellimus pannakse teele siis kui arve on tasutud.
Kui toodet on veebis võimalik tellida, tähendab see, et see on laos olemas. Veebisait näitab selgelt toote olekut.
Kuid aeg-ajalt ja eriti mõnede meie populaarsemate kaupade puhul võib nii kaupluses kui ka veebis toimuva suure müügi tõttu olla mõningaid lahknevusi. Teavitame teid esimesel võimalusel e-posti teel, kui toode on otsas.
Kui soovite siiski teada, kas toodet on laos, võtke meiega ühendust e-posti teel või telefonil.
Tellimuse kättesaamise kinnituseks saate meie poolt saadetud automaatse e-kirja.
Veebifirmana muutuvad meie hinnad vastavalt suundumustele, klientide nõudlusele ja varude kättesaadavusele, seetõttu ei saa me hinnaerinevust tagasi maksta.
Enamik meie tarneid saadetakse Omniva ja DHL-i kaudu. Kui soovite jälgimiskoodi, siis võtke meiega julgelt ühendust.
Harva tekib olukordi, kui teeme vea, kuid kliendi aus tagasiside on alati teretulnud. Võta meiega ühendust ning üheskoos leiame probleemile parima lahenduse!
Tellimuse muudatuste või tühistamise korral helistage meile kohe pärast tellimuse esitamist.
Tellimuse oleku kohta saate infot, kontrollides tellimust jaotises Minu konto. Sellele alale pääsemiseks peate [sisse logima]
Robotit saate tagastada kohapeal meie kontoris A.H Tammsaare tee 47, kus me teostame robotile tehnilise kontorilli, ja vaatame et see vastaks tagastusnõuetele. Oluline teada, et tagastamisel peab toode olema kasutamata.
Meie eesmärk on tagastatud toodete ülevaatus ära teha 5-7 tööpäeva jooksul pärast nende kättesaamist. Kui tagastusprotsess on lõppenud, teavitatakse teid sellest e-posti teel.
Kui teil on tagastamise kohta küsimusi, võtke palun ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga e-posti või telefoni teel
Kui oleme teie esemed tagasi saanud, kontrollib ja tagastab meie tagastusosakond kauba. Kui meie tagastusosakond on seda teinud, luuakse meie süsteemis automaatne tagasimakse. See protsess võtab tavaliselt 5–7 tööpäeva. Toodete tagastamisel lisage palun tootega kaasa oma arve, ilma selleta võib see teie tagasimakset edasi lükata.
Loodame Schboti meeskonnaga, et olete oma ostudega rahul. Oleme väga ettevaatlikud kauba kõrgeima kvaliteediga saatmisel, kuid teame, et mõnikord võivad asjad valesti minna ja peate võib-olla kauba tagastama. Palun järgige järgmist protseduuri: me vajame, et meile saadetaks pilt, mis kajastaks kõiki tekitatud kahjustusi. Palun saatke see e-posti aadressile service@schbot.com. Lisage kindlasti oma viitenumber, oma arve koopia ja paki pilt, kuhu saite selle.
Saatmiskulud kannab klient.